fredag den 11. maj 2012

Velkommen til bloggen

Velkommen til bloggen der har det ydmyge formål, at vise hvad der kan komme ud af at droppe fjernsynet, og i stedet gribe strikkepindene/hæklenålen/tapetklisteret/bagebogen/saven eller hvad der ellers lige kan bruges til at gøre de lyse sommeraftener (vi forhåbentlig kommer i møde meget snart) meget hyggeligere.
Jeg har altid haft gang i mange kreative gør-det-selv projekter og denne blog er først og fremmest et middel til at dokumentere processen for de langvarige projekter, og til at notere de erfaringer ned som jeg gør mig undervejs. 
Nogle af ideerne er samlet sammen fra forskellige DIY sider på nettet, mens andre er nogle jeg selv er kommet på, enten for at spare penge eller simpelthen bare fordi jeg synes det er smadder sjovt:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar